Sale!

Vad jag har sovit gott inatt! Inbillar mig att det är för att jag var ute och rörde på "fläsket" igår kväll. Som jag sa igår var jag sådär härligt utmattad, och jag tror faktiskt att man sover bättre när man är genuint trött, och inte bara trött för att man typ inte "orkar titta mer på tv-reklam".

Innan jag kör till jobbet ska jag åka till Maxi. Vi hade två stoooora sopsäckar med pantflaskor på jobbet som jag sa att jag kunde panta. Måste ändå handla lite och jag jobbar stängning idag. Så lika bra att göra det nu!

Jag tänkte mest tipsa om att vi har megaslutspurtsrea på Gina just nu. I alla butiker är det 29 (TJUGONIO) kronor för ALLA rea-varor! Det spelar ingen roll om plagget kostat 399 förut, nu är det 29. Och på accen och smyckena/underkläderna kan man hitta en massa för 19 kronor med! Och det är faktiskt inte bara skit kvar på rean. Vi har massa fint! Det är grejer som vi själva blir chockade över att vi ska rea ut! Så KOM OCH KÖP för i h*lvete! ;)


Allt detta fick jag igår för 170 spänn. Två linnen, en tröja, en tunika, en kofta & ett par chinos. Bra? Bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback