Mysmåndag!

Har haft en mysdag idag! Gick en runda på stan med Fia. Hittade ett par svarta gladiatorsandaler på H&M för 99 kr. Helt överkomligt enligt mig! Hittade såklart en massa annat fint också, men varje krona jag sparar hemma kan jag shoppa för i New York - lite av min filosofi de närmsta månaderna. Sen drack vi en latte och köpte en gammal cheesecake, åt inte ens upp halva även fast vi delade på den. Iisch! Sen skulle Fia göra vid sina naglar så jag passade Nikki en timme. Vi hade supermysigt, dansade, åt rån, drack saft, läste bok och sen höll hon på att somna i min famn i soffan medan jag kollade på The Hills. Sen kom mamma hem och då körde jag också hem. Nu har jag precis satt in maten i ugnen, blir det gott kommer receptet sen! Det är strax klart, så nu får jag sätta igång och göra bulgur så vi har något att äta till :)




Såhär såg jag ut idag!

Jeans Gina
Linne H&M
Halsband Lindex
Sweatshirt Second Female


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback