men 5 veckor går fortare än man tror!

Nu har jag jobbat färdigt för denna veckan! Är ledig fredag-söndag, lovely. Det var en helveteskväll på jobbet, men vi klarade det bra till slut ändå. Ibland blir det bara lite fel när allt lämnas på dom två som är kvar till stängning, lite småirriterande.. Men som sagt, det gick ju bra! Fick med mig ett par grejer från rean idag igen. Ooops! Ett par byxor, en klänning och en väska. Ca 80 pix. Fine by me!

Nu ska jag faktiskt börja på min önskelista! Det är ju inte så långt kvar till min födelsedag, till helgen är det 5 veckor. Vet inte varför, men jag blir fortfarande helt exalterad när det börjar närma sig. Känner mig som 10 år på nytt! Sen gillar jag ju att göra små söta önskelistor med bilder och grejer. Se bara den från i julas 
här!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback