7 maj 2010

God morgon!

Vaknade 7.30 av att Andy gick till jobbet, sen hade jag grymt svårt att somna om, så vid 9 gick jag upp. Och det brukar ju vara lugnt, men jag somnade inte förrän 1-halv 2 inatt.. Jag som hade tänkt ha riktig sovmorgon och typ sova till 12 på min lediga dag! Jaja, jag har ju lördag och söndag med <3

Jag är ju helt kär i Marc by Marc Jacobs, dom som känner mig dom vet. Jag har faktiskt lyckats få ihop en liten samling och har nu både väska, plånbok (matchande) och klocka! Mer ska det dock bli, haha. Det jag har i sikte nu är ett armband.. Kanske kan det bli ett inköp när jag är i New York i sommar? Jag har hört att MbMJ-butiken ska vara något special!

Men sålänge drömmer jag om den här skönheten. Ren perfektion i mina ögon. Loveit. Den får gärna finnas i ett paket på morgonen den 12 juni ;)


Ukita classic leather bag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback