100504

Efter en underbar natt med väldigt lite sömn och en dålig mage så fick jag gå lite tidigare från jobbet, verkligen snällt. Men det var så lugnt och vi var många där idag. Så nu står jag och gör pannkakor, hoppas magen klarar det idag. För satan vad sugen jag är på dom! Däremot har jag ingen bra stekpanna (bara med "höga kanter" - svårt att vända), som är tillräckligt stor, så det får bli minipannkakor idag. Tar lite längre tid eftersom det blir flera små, men jag är ju ute i god tid idag. Så här tidigt brukar jag aldrig äta!

Idag fick vi in en massa bikinis på jobbet! Bland annat denna som jag tycker om:



(egentligen är det inte den trosan som hör till, men den som hör till bh:n är en riktig mormorstrosa)


Nej, nu måste jag kolla pannkakorna!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback