Hurte

I morse var jag uppe med (eller före) tuppen! Pigg och vaken, eller inte, på Pilates klockan 8. Sen handlade vi bullar och åkte hem till Fia och Nikki och åt frukost. Sen körde jag hem och slängde in träningskläderna, tog min lunchlåda och körde mot Nova. Det börjar bli helt okej att köra nu när det är fint väder! Mycket skönare att känna att man blir varm av solen än att köra i ösregn, eller ännu värre, snö! Hoppas verkligen inte att vi får mer av den varan..

Så jag jobbade till 18 och sen körde jag hem och nu sitter jag här! Imorgon börjar jag 11 så jag ska snart lägga mig i sängen och ... trumvirvel ... läsa! Fick ju Twilight-sagan i julklapp av min bror och nu är jag inne på fjärde och sista boken, Breaking Dawn. Så nu vill jag å ena sidan sätt sluka boken direkt, men ändå ville jag inte ens börja läsa den för jag vill inte att det ska ta slut! Kalla mig nerd. Men denna är trots allt 700 sidor lång så det borde ta ett tag för mig att läsa ut den.

Vi avslutar dagen med en bild from the past.





Godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Alskar din nya morka harfarg! :)



Ang new york sa far jag se nar jag aker. Blir troligtvis i host eftersom jag inte kan ta sa mycket ledigt fran jobb pa sommaren nar det e hogsasong (bikini butik du vet). Jag maste redan ta ledigt i slutet av augusti eftersom Amber ska gifta sig da.

Tajmar garna in NY nar min roommate ska dit, hon bor ju pa upper east side sa da kan jag bo hos henne och fa guide av en riktig manhattan-bo :P fast uppdatera mig nar du bokat sa kan jag se om jag kan komma den helgen, skulle va sa jakla kul att ses dar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback