Onsdag 24/3

Snart är det april! Och det måste ju innebära vår, eller hur? Ingen mer snö nu, snälla.

Och med våren kommer det massa nya vårkläder till butiken, satan vad det kliar i shoppingmuskeln! Köpte iallafall en "jacka" idag, och ett coolt linne som jag spanat in sen det kom till butiken förra veckan. Slutade 17 idag sen körde jag och hälsade på tjejerna på Väla, synd att jag kom så sent bara för alla var ju inte där! Nu är jag hemma igen, ska strax göra mat - blir enkelt idag, korv med bröd! Imorgon börjar jag 12 och jobbar till stängning och när jag kommer hem hoppas jag det står nygräddade våfflor på bordet, för imorgon är det våffeldagen! :)






Linnet och jackan som fått följa med mig hem


Nu ska jag göra mat och sen lägga mig i soffan och fortsätta läsa Breaking Dawn.. Jag är redan inne i tredje delen av boken (den är uppdelad i book one, book two och så vidare), suck. Vill ju inte att den ska ta slut! Hjälp, vad ska jag läsa sen?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback