Måndag 15/3

Åh, vad underbart med sovmorgon + en ledig dag! Förra veckan jobbade jag alla dagar utom torsdag, så det känns välförtjänt att vara ledig en dag. Och när jag vaknar, tror ni inte solen skiiiiiner? Wonderful! Det ser inte ut att blåsa nåt mycke heller, så idag blir det skinnjackan på och inga jävla vinterskor! Våga vägra vinter kör jag nu, får väl bli förkyld en gång till, haha!

Håller just nu på att importera bilder från min nya kamera. Vår dator gick nämligen sönder (därmed försvann ALLA bilder jag hade som tyvärr inte hade blivit uppbackade även om jag trodde det) så fick vi tillbaka pengarna för den och köpte en lite billigare dator. Så då kunde vi köpa massa annat också, bland annat en ny kamera, yay! Tänkte lägga upp lite bilder från när vi var och firade pappas 60-årsdag i Perpignan och Lloret de Mar. Men det får bli sen ikväll. Nu ska jag dricka kaffe och sen hoppa i skinnjackan och bege mig ut. Inne kan man iallafall inte sitta när det är sånt här väder!




XoXo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback