Helgen

Vad skönt det har varit med långhelg! I fredags kväll när jag kom hem från jobbet vid nio bestämde vi oss för att käka nånstans där det fanns pubmeny. Blev Mento och där åt jag en kräft- och hummersoppa med vitlöksbröd, mums! Sen körde vi till Ängelholms flygplats och hämtade min syster som kom från Stockholm! Hon ska vara här ett par veckor innan hon börjar jobba, mys :)

I lördags gick vi som sagt ut, började kvällen hemma hos Malin (eller, i hennes mammas lägenhet eftersom hon var i London och bor nära stan) med tacos, drinkar, musik och att fylla i Bibeln som hon fick av oss i födelsedagspresent. Strax efter tolv traskade vi ner mot stan i regnet.. Gick in på Cardinal och dansade och hade roligt! Vid tre-tiden begav jag mig hemåt. Glömde såklart ta bilder! Men det blev en jättelyckad kväll! Förutom att jag började få ont i huvudet under kvällen och det höll i sig hela natten och dagen efter. Så jag låg i sängen till eftermiddagen men sen började det kännas bättre och då åkte vi till Maxi och handlade. Gjorde tomatsoppa med tortellini och sen chokladpudding till efterrätt, som avnjöts framför Maid in Manhattan med Jennifer Lopez - sådär lagom söndagsskönt.

Har varit ledig idag också, skönt eftersom gårdagen mest slösades bort! Har städat hela lägenheten och sen körde jag in till stan för att fika med några vänner! Nu är jag hemma igen men vi ska strax åka iväg till Ikea. Det kanske blir en köttbullsmiddag idag, vem vet? Imorgon är det back to work, 13-18 så det är ju skönt med en mjukstart, haha.


Ciaoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback