Gokväll!

Gud vad jag har blivit duktig på att blogga, visst?

Har varit en ganska lugn dag på jobbet, vi var många inne idag, tre praktikanter (!) på torsdagar och fredagar nu, plus alla ordinarie. Fullt hus, haha! Köpte en ny top på jobbet idag som jag tänkte ha på mig på lördag när vi ska gå ut. Vi ska först vara hemma hos Malin (som för övrigt fyller år idag!) och käka tacos och dricka drinkar och lyssna på massa bra musik, och sen går vi ner mot stan och ser var klackarna tar oss. Antagligen Cardinal som vanligt, hehe. Anyway, ska ta bilder på lördag när jag har det på mig och visa, nu när jag har ny kamera och allt!

Nu ska jag iallafall fortsätta läsa lite innan jag somnar, ligger redan i sängen.



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback