Almost here

Jag bara jobbar hela tiden. Och när jag inte jobbar då är jag uppslukad och läser Twilight-sagan (läste ut Eclipse, den tredje boken, igår) eller åker till Spanien och Frankrike eller är sjuk.

Det är ungefär vad som hänt sedan sist! Och sen har jag bytt arbetsplats - från början av februari jobbar jag i Lund istället för Helsingborg. Så nu får vi se hur länge jag blir där, väldans spännande! Jag är en liten vikarie, that's for sure. Kommer gå på vik resten av mitt liv, haha.

Sen börjar det närma sig vår, man känner det i luften - så underbart! Eller, kanske inte just idag för det är dimmigt och det har typ halgat inatt.. Men snön är nästan helt bortsmält från marken, bara på vissa små gräsplättar som det ligger mini-drivor. Så man får väl stå ut några veckor till men sen åker banne mig skinnjackan fram! Idag ska jag ju knappt vara ute något så jag tror faktiskt jag ger mig på den idag redan.

Ska strax åka in till stan och hämta upp Fia och Nikki, sen ska vi åka till Väla och möta upp Malin när hon slutar kl 12, och gå en runda. I eftermiddag ska jag och Malin träna, får se vad det blir!


XXO
KKH
PPK

got that?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback