Update..

Det är väl dags för en uppdatering! Fast trycket är ju inte superstort på min blogg direkt, haha. Jag har faktiskt inte så mycket att berätta, inget roligt iallafall. Och det tråkiga lämnar jag utanför.

Vi var en sväng i Norge förra veckan, jättemysigt även om det var en snabbvisit. På tisdag eftermiddag körde vi upp och övernattade en natt i Oslo. Andy skulle dit och jobba så jag satte mig på bussen och åkte till mamma och pappa (ca två timmar med buss från Oslo). Dagen efter åkte jag tillbaka till Oslo och vi satte oss i bilen och körde hem igen. Som sagt, snabbvisit! Jag och mamma pratade en massa om en viss pappas upcoming födelsedag. Man fyller bara 60 en gång och det ska väl firas ordentligt! Vi har smidit fina planer kan man säga.

Idag var jag hos frisören, klippte av en bit och gjorde slingor. Provade en ny frisör, hon var jätteduktig! Får ta en bild när det är bättre ljus och visa (min iPhone har ingen blixt och min digitalkamera har lugnt och stilla somnat in)! Det blev lite koppar/honungsfärgade slingor. Hur nöjd som helst! Och det är skönt att ha klippt det, äntligen. Haha, jag vågar inte ens berätta hur längesen det var..

Nu ska jag kolla på lite serier, snacka om att jag ligger efter. Sen blir det laga mat och sova, jobb imorgon! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback