zzzzz...

Åh, har varit trött hela dagen! Sov så himla gott i morse när jag vaknade av dammsugartanten, så det känns som att hela dagen blev förstörd. Har nästan bara varit på lagret idag dock, så det gjorde inget att jag stod och gäspade lite grann! Imorgon börjar jag inte jobba förrän 12 så jag får väl ta igen lite sömn inatt!

"Råkade" shoppa lite grann idag igen.. Men min tröja gick sönder på jobbet så jag var tvungen att byta till något annat och så slank lite till med i påsen, haha. Så kan det gå när det börjar bli vår och man vill ha nya, fräscha, tunna, färgglada kläder. Dessutom var allt på rea så jag skäms inte sådär värst.

Min katt ligger och stensover bredvid mig i soffan och jag är sjukt sugen på att göra detsamma. Men jag ska jobba lite vid datorn så det får vänta ett par timmar.

Later aligators.



i Perpignan en kväll innan vi skulle gå ut och äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback