Ready for rehearsal

Har varit i stan i det soliga vårvädret idag! Vi satt på Wayne's och drack chailatte och snackade skit. Sen gick vi hem och tog en kopp kaffe. Sen gick jag ut på stan ännu en gång och fikade, haha. Då vart det liite väl mycket för mig, så jag drack bara en läsk.

"Första rundan" i stan hittade jag iallafall en ultimat klänning från Filippa K. Jag blev kär på studs. Tyvärr, eftersom Filippa K inte gör de billigaste kläderna i stan! Men jag hängde undan den och tänkte att man får lov att drömma. Sen gick jag in på H&M och hittade en minst lika fin för 199 kronor.

Så den tänkte jag ha på "the rehearsal dinner" i sommar. Finfint! Det är små hjärtan runt urringningen om man inte ser det så bra på bilden. Då var det löst. Jag har verkligen letat som en idiot, så fanns svaret i H&M:s Garden Collection.

Nu blir det godnatt, imorgon är det jobb - likaså fredag, lördag och söndag. Men det är inga långa dagar förutom på lördag så det är lugnt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men ååå så fin klänning. Du kommer att vara helt underbart vacker i den!!

2010-04-09 @ 16:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback