New things

Nu är kanelbullarna äntligen i ugnen! Så nu sitter jag och väntar på att dom + min lunch ska bli klar. Åh, nu pep timern! Tänk om man kunde överföra dofter till bloggen alltså.. Ni hade varit avundsjuka om ni kännt lukten av bullarna!

Köpte nån "färdig" pastarätt igår, med broccoli och mozarella som man kokar upp med 5 dl vatten. Lät väldigt gott och det ser gott ut. Frågan är bara om det ÄR det.

Här är iaf lite nya kläder som jag köpt den senaste tiden:
(det går att förstora bilderna)

     
två klänningar och ett par leggings

     
vit korsett-topp (fram och bak) och ett parsvarta jeansshorts

     
svart tunika med stora fickor, svart kavaj från H&M och halsband från Lindex


Pastan var ganska god! Så nu ska jag slänga i mig det sista och sen kör till stan. Ikväll kommer kanelbullsbilder.

Ciaaaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback