Långledigdag + födelsedag?

Vilken lång dag det blev idag. Körde ner i stan och käkade brunch/lunch med Malin, men idag var det lite kallare i luften så vi satt inte ute så länge. Sen blev det en snabbrunda i stan, hittade massa fina sommarkläder på H&M.. Men när man jobbar i en klädesbutik där man måste bära den butikens kläder känns det knappast lönt att handla i andra butiker längre. Sen sparar jag pengar för fullt till USA-resan nu, så det blir väldigt lite shopping denna våren/sommaren! Sen gick vi hem till en kompis som slingade Malins hår, och vid fem styrde jag kosan mot Lund tillsammans med Andy för ett besök på lasarettet. Stannade där i ett par timmar och när vi var tillbaka i Helsingborg åkte vi och handlade, och när vi kom hem gjorde vi mat som vi åt vid halv tio - lång dag! Ska strax gå och lägga mig, imorgon ska jag åka ut till Ekeby tillsammans med ett par vänner för en av dom har köpt hus där som vi ska åka och titta på! Ska bli kul, eftersom dom inte flyttar in förrän om sex veckor och tills dess ska dom ha renoverat hela huset. Spännande att få se både före och efter :)

Idag "kom jag på" att jag fyller år snart och började planera för en liten födelsedagsfest! Man har ju så många olika kompis-"gäng" nu så det är alltid kul att föra samman alla och se vad som händer, haha. Det är ju så klockrent att jag fyller år en lördag i år också, men tyvärr så jobbar jag självklart den helgen jag fyller år. Men jag ska se om jag kan byta bort den eller så får jag fira min födelsedag veckan efter istället. Jag vet iallafall vad jag önskar mig!



sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback