Ka-ching

Oooh! Man blir lite lätt galen när lönen kommer. Speciellt när man får ut mer än vad man hoppats på. Mycket mer.

Så jag "råkade" köpa skor idag. Två par skor. Klickade hem dom från
Nelly. Har suttit och tittat på deras hemsida i evigheter och suktat efter massor med skor, och när jag gick in idag såg jag att dom hade Secret Sale, happiness! 100 + 199 spänn! Sen hade jag några sparade pengar på mitt Nelly-konto, så det blev gratis frakt.

Nu hoppas jag bara att dom passar. Men jag tog lite större så man får plats med paryt feet också.

Klover SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Oj, dom andra är tydligen redan slut för nu hittar jag inte dom på hemsidan! Fotar när jag får hem dom.

Det tog typ en timme att äntligen lyckas klicka hem dom, men nu är dom påväg! Det har blivit krångligare att shoppa över Internet - ens kort måste vara kopplat till Verified by Visa, sen den 8 april fick jag lära mig. Men det är ju bara bra, förhoppningsis minskar bedrägerierna över nätet lite nu!

Nu ropar sängen på mig, mina ögon ramlar snart ner i munnen. Sov gott!

Puss & Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback