fredag, 9/4 2010

Idag har jag bara jobbat till 14, skönt! Dock blir det även jobb hela helgen, men nästa vecka jobbar jag bara två dagar så det är helt okej. Skulle egentligen jobbat nästa helg men då bestämde sig mamma för att komma på besök så därför jobbar jag hela denna vecka istället för att kunna vara ledig. Det ska bli jättemysigt att mamma kommer hit ett par dagar!

Just nu står
Kristin och lagar en indisk maträtt som hon åt när hon var i Indien. Till det blir det chapati-bröd och efteråt Masala-te (riktigt indiskt chai). Det luktar otroligt gott redan, och hon har knappt börjat. Om man bara kunde överföra dofter till Internet... Well, nu ska jag hoppa in i duschen så man slipper imorgon bitti, haha. Sover hellre en kvart extra när jag ska upp tidigt :)



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback