Bullbak

I lördags åkte min syster till Stockholm efter att ha bott hos oss i typ en månad. Hon börjar på sitt nya jobb idag, hoppas det går bra! Håller alla tummar och tår. Sen igår åkte mamma tillbaka till Notodden efter att ha varit hos oss sen i torsdags. Det har varit så mysigt att ha dom här, och nu är det helt tomt i lägenheten. Känns jättekonstigt, haha!

Idag har jag ätit frukost på balkongen i solskenet, varmt så svetten lackade! Vår fina balkong som ska bli ännu finare snart. Mamma planterade jättefina rosenträd i stora krukor, det kommer bli vita rosor när dom slår ut. Sen ska jag plantera persilja, smultron och tomater snart. Men får vänta tills det blir lite varmare på nätterna. Sen ska vi köpa en mysig matta så det är skönt att vara där ute (betonggolv - kallt) och snygga möbler! Sen blir det sommarfester på balkongen på Bifrostgatan kan jag lova! Synd att man inte kan grilla där bara..

Nu håller jag på att baka kanelbullar. Degen står och jäser nu och är alldeles strax klar så jag ska börja baka ut dom snart. Sen när dom är klara blir det kanske en runda in till stan.

Men innan det ska jag visa alla kläder jag köpte på jobbet i fredags. Vår! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback