12 april 2010

Nu är jag färdigjobbad! Ja, iallafall för denna "veckan" - jag har jobbat hela förra veckan, helgen + måndag så min helg börjar NU. Jobbar inte igen förrän på fredag, wiie. Så nu hoppas jag att det fina vädret håller i sig medan jag är ledig. Sen kan det börja snöa igen om det så vill, men när jag är ledig då ska det vara 15 grader och sol. Sådetså.

Innan jobbet idag så styrde jag den lille gröna mot stan där det blev en chailatte i solen med Fia. Där satt jag och svettades och fick ta av mig jackan så varmt det var. Så underbart! Sen började jag jobba kl 15 och slutade 20.15 - helt okej dag. Fick reda på idag att jag antagligen får semester när vi ska till USA i sommar, yes! Annars hade jag ju fått ta det obetalt. Sen har jag ju en eller två veckor till så frågan är om man ska ta den direkt efter i anslutning till vi kommer hem eller kanske i början av sommaren.. Det tåls att tänka på! Gud vad man känner sig vuxen när man ska ta ut semester och grejer, det har jag aldrig gjort förut. Har alltid jobbat hela somrarna ju!

Men nu ska jag strax gå och lägga mig, imorgon möter jag upp Malin för brunch/lunch i det fina vädret! Sen ska vi till Lund på eftermiddagen. Fit for fight!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback