100414

Efter en underbar dag i vårsolen sitter jag nu framför datorn, snart med en kopp kaffe - väntar bara på att det ska bli klart!

Min dag började med en slappmorgon. Sen körde jag till stan och käkade en snabblunch hos en kompis innan vi styrde kosan mot Ekeby där en vän har köpt hus tillsammans med sin sambo. Det var ett urgulligt gammalt hus in the middle of nowhere (nej, inte riktigt, det låg iallafall på en gata med massa andra hus). Där blir det grillfester i sommar! Haha. Vi drack en kopp kaffe och satt på trappan i solen, så skönt!

Sen åkte jag till Väla och släppte av Malin på jobbet, gick en runda, köpte en mjukglass och satte mig i solen och åt den innan jag körde hem. När jag kom hem fick jag ett litet städ-ryck och när jag väl börjar så brukar det inte vara något stopp på mig! Men idag plockade jag bara undan en massa kläder och skit som låg överallt och la in i garderoberna där det hör hemma. Saken är bara att jag har för mycket kläder nu (yes, jag erkänner! ändå har man aldrig något att ha på sig?) så imorgon ska jag ta ett par timmar och rensa ut en massa som jag vet att jag aldrig mer kommer använda. Ska sälja lite på Tradera, det var längesen! Som jag skrev igår också, jobbar man i klädesbutik så gör man.. Det bara fylls på hela tiden, konstigt va? Imorgon får det bli ett varv med dammsugaren också, innan mamma kommer, haha! Måste vattna blommorna med ;)

Nu ska jag surfa rundor lite och sen kolla på ett par avsnitt tv-serier, har nog nio stycken att kolla på tror jag - peuw!

Ciaaaao!


En dag i Norge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback