Utflytt Inflytt.

Nu är vi färdigflyttade! Började 9 i morse (eller ja, vi började egentligen redan igår) då jag gick upp, körde och hämtade en vän och köpte lite bullar. Efter frukosten satte vi igång att packa ner det sista i kartonger och påsar och vid 12 hämtades en lastbil från Statoil. Det började såklart regna när vi satt och åt frukost och sen har det fortsatt hela dagen. Men det har gått bra ändå! När vi hade fått in allting i lastbilen + två personbilar så kom ytterligare vänner och familj och hjälpte till att packa upp allting i lådor, hyllor och skåp i den nya lägenheten. Så vi är i princip färdiga, på bara lite mer än 12 timmar. Gött! Imorgon blir det IKEA, Bolagret och några andra butiker för att inhandla sånt som vi behöver och vill förnya. Det blir en lång inköpslista!

Nu ska jag ta ett sista ryck och lägga in alla kläder och skor i hyllor och lådor. Sen skulle jag vilja ta en låååång dusch men det tror jag inte ens att jag orkar - det får bli imorgon bitti i stället. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback