It's ours!

Igår fick vi nycklarna till nya lägenheten och både igår och idag har vi åkt dit med bilen full. Det är såklart fortfarade massor att flytta på lördag, men vi försöker åka dit med småsaker och kartonger nu innan, så blir det bara de stora möblerna att ta på lördag. Vi har dessutom "bara" lastbilen i fyra timmar så det är skönt om man bara behöver åka en eller två rundor då, utan att behöva stressa.

Lägenheten är jättefin! Vi hade inte ens gått och tittat på den innan vi fick nycklarna igår men som tur var så blev det en positiv överraskning. Där kommer vi nog trivas! Vi kommer köpa en hel del nya möbler också, det enda vi egentligen kommer ha kvar precis som den är är sängen (men med ett nytt överkast såklart). Soffan ska få ny klädsel, vi ska köpa nytt soffbord, köksbord och stolar, en bäddsoffa till gäst/arbetsrummet och där inne kommer det också stå ett riktigt skrivbord. Sen måste vi ha en ny uppsättning tallrikar & glas osv, osv, osv. Så mycket förändring blir det, kul :)

Nu måste jag gå och lägga mig, jag är så trött och har huvudvärk så ögonen går i kors och jag orkar knappt rätta felen jag skriver hela tiden för att jag inte orkar lyfta fingrarna ordentligt över tangentbordet.. Haha. Imorgon ska jag jobba stängning vilket innebär att jag slutar ungefär halv nio. Godnatt gott folk! Ciaaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback