Misslyckad bakning.

Orkade inte städa lägenheten såpass fin att den är godkänd för fotografering, så bilder på den kommer en annan dag. Däremot har jag bakat muffins, men för första gången någonsin har jag slarvat och glömt en ingrediens när jag bakat. Socker. 1½ dl socker glömde jag. Därför strödde jag på sockret innan jag satte in dom i ugnen istället, men har ännu inte vågat smaka dom. Så recept kommer när jag vågat provsmaka min disaster!



Såhär såg det ut när jag bakade. Använde stora odlade blåbär, mums!


Förresten, glöm inte kolla
min syster resblogg. Hon åkte i lördags så än så länge är den inte mycket att hurra för, men av erfarenhet vet jag att det kommer bli svårt att sluta läsa den. Om ni vill läsa vad hon vad med om på sin förra jorden-runt resa kan ni följa denna länken.

Nu tänkte jag kolla på ett avsnitt 90210. Jag är hooked på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback