I'm bad

Gokväll! Min hals har inte blivit bättre alls, snarare mår jag sämre än i morse så jag gick hem tidigare och en av tjejerna på jobbet stängde istället för mig. Imorgon får vi se hur jag gör men än så länge har jag en som jobbar för mig, känner jag mig ok när jag vaknar åker jag nog in ändå.

Just nu sitter jag och väntar på att min mat ska bli klar. Vi äter "gamla" lunchlådor ikväll, orkar inte laga mat. Det blev spaghetti & köttfärssås, alltid spännande vad man hittar i kylen. Ska väl titta på någon film och sen blir det godis från Pistachia, ett nytt ställe som öppnade förra helgen i stan. Dom har helt sjuka priser nu under premiärveckan så jag har hela skafferiet fullt med godis därifrån nu. Och häromdagen åt vi glass där, blundade man hade man nog trott att man var i Italien, så god den var! Verkligen bara frukt och grädde, smakade så iallafall.

Nej nu piper mikron, dags att äta. Sen en kopp te och som sagt - godis. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback