Roast & te

 
 

      



Sitter här och tittar på Roast på Berns och dricker te med honung. Idag roastas Markoolio. Sådär roligt, han är ju liksom inte seriös i sig, så det är svårt för komikerna att roasta honom så att det blir det minsta taskigt, haha.

Idag jobbade jag till 16, sen blev det lite fika och nu ikväll mysmiddag med McDonald's chicken nuggets. Yum! På onsdag är det personalmöte 7.30 och sen tänkte jag köra till min farmor & farfar i Borås och hälsa på! Det var längesen sist och man vet aldrig när man får chansen igen. Är ledig onsdag och torsdag så jag tänkte passa på!

Nu ska jag strax sova, upp och jobba imorgon igen! Sweet dreams.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du far ju lagga upp bilder pa ert nya place :) har ingen aning om nar jag aker till sverige nasta gang men ska bli spannande att se! puss&kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback