Hosthost.

God morgon!

Inatt har jag knappt sovit någonting. Jag har legat och hostat precis hela natten, och även om jag gick och la mig vid tolv och klockan ringde 9 så känns det inte som att jag sovit mer än typ fyra timmar. Till slut gick jag in och la mig i gästrummet men där fick jag inte ligga kvar. Jag som tänkte vara snäll men det var inte rätt sätt tydligen.

Nu ska jag dricka en stooor kopp kaffe, hoppa in i duschen och sen åka till jobbet. Jag har stängning idag vilket betyder att jag absolut tidigast är hemma halv nio ikväll. Imorgon är det till 18 och då ska vi på middag! Sen är jag ledig på lördag och söndag. Vilken lyx det känns som. Woo!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej alskling! Har sitter jag i Peking och laser din blogg, fint att hora att allt ar bra. Hoppas du mar battre fran hostan snart! Min blogg funkar inte har, ska testa ett annat internetcafe nagon dag, far se nar det blir. Ska lagga upp en del bilder ocksa, men ga in pa min resdagbok och se nya resan, Gabbe har lagt upp bilder dar :) Facebook ar bannat i Kina ocksa sa det ar inte sa latt att ha kontakt med nagon. Jag skypade med mamma o pappa igar, sondag, det tycker jag att vi far gora snart ocksa! Puss!

2009-10-18 @ 14:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback