Längtan

Julen börjar närma sig. Vad tiden springer ifrån mig! Nyss var det sommar och jag visste inte åt vilket håll livet skulle bära när jag hade gått ut skolan. Nu har jag bästa jobbet ever, bästa lägenheten ever och bästa pojkvännen ever. Som det kan gå. Men livet är såklart aldrig helt perfekt, och just nu längtar jag efter:

- hela min familj som befinner sig i Norge, i Texas och i Indien
- nästa helg då vi ska åka till göteborg och gå på liseberg, shoppa julklappar och hämta andan lite
- solen. idag tittade den fram vilket gjort att jag varit på bra humör hela dagen!

Det är väl mer, men man ska vara glad för det man har och inte hålla på och sukta efter sånt man inte kan få. Detta är ju ändå saker som jag vet kommer till mig förr eller senare. Nu längtar jag varje dag efter en uppdatering i bloggen/på Resdageboken från min syster! Jag vill ha nya bilder få veta vad dom är med om för spännande. Jag kollar hela tiden, en riktigt stalker :)

Idag har jag hängt upp adventsstjärnor, en i vardagsrummet och en i sovrummet. Lyssnade på julmusik och drack julmust under tiden, och när det var klart lagade jag Flygande Jakob som vi åt med tända ljus i hela lägenheten, och såklart stjärnorna tända! Nu har jag precis duschat, ska kolla på ett par avsnitt Project Runway säsong 6 och sen sova. Jobbar onsdag-lördag så jag behöver lite sömn. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Å så mysigt det låter!! Om knappt en månad får vi se också. Jag längtar efter dig så det gör ont i

mig!! Puss min älskling

2009-11-25 @ 17:21:46
Postat av: Kristin

Darling! Inlagg kommer nar det hander nagot, haha :) Det ar lite svart att uppdatera varje dag, det hander ju saker men inte sa mycket att det finns nagot att skriva om hela tiden :) Du far vanta nagra dagar till, ska lagga upp bilder da ocksa. Alskar dig! Puss o kram

Postat av: Kristin

Min alskling! Jag ska uppdatera, och lagga upp bilder, men det drojer nog nagra dagar till :) Inatt ska vi aka buss till Pushkar, en mysig liten stad hoppas vi. Det later mysigt med julpynt och ljus, det kommer jag sakna har. Alskar dig! Puss o kram

2009-11-26 @ 08:04:30
URL: http://kin82.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback