Yo yo och Mors Dag

Igår/inatt var vårens sista spelning. Det var yo yo yo hela kvällen och jag hade otroligt låga förväntningar eftersom det dansgolvet ite har vart någon större hit de senaste fem gångerna. Men igår var folk på G. Måste haft med vädret att göra, och folk slutar snart skolan och är goa och glada. Härlig stämning överlag helt enkelt.

Nu dör jag snart av hunger men vi har i princip ingenting att äta hemma så därför ska jag snart in och hoppa lite i sängen och väcka sjusovaren så att vi kan åka iväg och äta. Sen ska vi köpa något fint till hans mamma, för att sedan åka hem till dom och slänga oss i poolen (om det inte är typ 18 grader i den då) och sola sola sola! Måste ju börja bygga på brännan inför Frankrike. Åker på fredag, wiooh!

Ha en fin dag, det ska jag ha. Och glöm inte gratta era
mammor idag gott folk! Ge dom en stor kram om ni har möjligheten, det är dom värda. Jag får inte krama min mamma förrän på torsdag :(

Kommentarer
Postat av: Mamma

Längtar tills torsdag när jag får krama dig!! Puss puss

2009-05-31 @ 12:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback