VG och grattis!

Det var sjukt svårt att komma in på blogg.se igår kväll vilket gjorde att jag ännu inte kunnat meddela att jag är FÄRDIG med skolan, helt klar. Jag fick nämligen igår reda på att jag blivit godkänd på mitt examensarbete, med högsta betyg dessutom. Det känns lite surrealistiskt just nu, faktiskt. Jag trodde inte att jag skulle få så bra omdöme, men jag har lagt ner sjukt mycket tid på rapporten och på hearingen hade opponenterna ingenting att klaga på, så there you go.

Idag vill jag säga grattis till min fina syster som fyller år! Wiiiooh! :D Hoppas du får en underbar dag darling!

Nu ska jag snart köra hem från Malmö. Imorgon ska jag hit igen för min allra sista lektion. Haha. Ciaaaaao

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis Asa! Bra jobbat! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback