Pokerface

Precis kommit hem efter en underbar kväll med Nina och Malin. Fan vad kul det var ikväll, på lördag rockar vi Helsingborg osäkert, eller hur?

Annars har detta varit en riktigt bra dag, förutom lite tandvärk då min visdomstand börjar komma fram och trycker på de andra tänderna. På måndag är det jag som ringer tandläkaren! Jag köpte iallafall en sjukt snygg byxdress idag som jag känner på mig kommer bli sommarens uniform. Passar både till flipflop på stranden och med mina nya snygga högklackade gladiatorsandaler till festligheter. Visar bilder imorgon.

Nu ska jag kolla serier och sen sova UT. Fy tusan vad trött jag är. Men jag mår bra. Åh vad skönt det är att må bra. Ibland måste man bara få älska livet.


Kommentarer
Postat av: Bina

Vilket härligt litet inlägg :)

2009-05-21 @ 09:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback