Picturetime!

Okej, jag får köra bilder i omgångar tror jag, så många bilder jag tagit denna helgen!


Jacquie i bilen


Andreas tog oss från Helsingborg till Tönsberg och sedan vidare till Notodden.


The backseat paparazzi's


Vi kom till mormor i Uddevalla och hon hade bakat en chokladkaka med glasyr och satt svenska, amerikanska och en engelsk flagga på varsin bit :)


Mormor och Jacquie - proof that they've met!


Hittade en underhållande bild från forna tider - oh, those days


Luke skriver i gästboken


Vi åkte vidare mot Norska gränsen och tog båten från Moss till Horten och därefter hade vi ungefär en halvtimme kvar till vi kom fram till Tönsberg där resterande del av familjen väntade


Fin utsikt från däcket

   
Vi höll på att blåsa av båten! Luke körde I'M THE KING OF THE WORLD!


Hyrbilen på båten (vi körde på sist och var sjukt nära att få vänta på nästa båt - och fick köra av nästan först, woo!)


Nu dör snart mitt batteri på datorn och dessutom går det otroligt segt att ladda upp bilder så nästa bildrace blir från Tönsberg. Nu ska vi upp till Rjukan med Jacquies föräldrar som kom hit igår. Coolt att alla är samlade i lilla Notodden i Norge, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback