Överraskningar är min grej.

Just nu sitter min bror och hans flickvän på ett flygplan. Dom bor i Texas och ska komma till Sverige/Norge och hälsa på i två veckor! Dom landar på Kastrup imorgon bitti 7.35, vad dom inte vet är att jag ska köra dit och stå och möta dom när dom kommer! Vilket betyder att jag måste köra hemifrån vid 6-tiden - alltså bör jag gå och lägga mig snart. Gud vad roligt det ska bli att se deras miner när jag står där och skriker SURPRISE! Skönt för dom att slippa åka tåg och sånt, dom lär ju vara ganska trötta om man säger så.

Nu ska jag slappa efter att ha städat lägenheten som en dåre - vi ska ha visning imorgon, yay! Det blir lite Grey's Anatomy som jag missat de senaste veckorna. Wish me luck tomorrow! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback