Notodden with everyone!

Först och främst vill jag säga grattis till min söta mamma som fyller år idag! Hon ska strax öppna paket och sen ska vi äta middag.

Befinner mig hemma hos mamma och pappa i Notodden just nu med allihopa samlade vilket känns väldigt konstigt och annorlunda, men mycket bra :) Igår körde vi  genom vad som kändes som halva Sverige med stopp i Borås hos farmor och farfar och Uddevalla hos mormor. Dom tyckte alla att det var jättefint att få träffa Jacquie och Luke. Vi kom fram till Tönsberg (där min
syster bor), där även mamma och pappa befann sig, vid elva på kvällen - massor med kramar och tårar såklart. Drack lite drinkar och någon timme senare gick vi till en bar som heter Bob men det var sjukt trångt där så vi gick till Lauritz (tror jag?) istället. En väldigt fin kväll som avslutades med hemmagjord bowling och när solen börjat gå upp gick vi och la oss.

Idag har vi mest suttit i bilen känns det som och nu är vi alltså hemma hos mamma och pappa. Nu ska vi dricka champagne! Ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback