IBÖ5s avslutning i Slottsparken

Mycket mysig dag igår i solen! Vi spelade brännboll och kubb och grillade korv med bröd och drack bubbel och cider. Brände mig på näsan och fick bonnabränna efter klockan, haha. Vid fyra stack jag, Nina och Marie hem till Marie och slappade, drack kaffe och gjorde oss klara inför kvällen. Vid sju träffades vi på Harry's och åt, gott! Vid nio åkte jag och Nina mot nordligare breddgrader (hem, alltså). Skitbra dag! Var glad att jag åkte hem så tidigt ändå, man blev ganska trött av att vara i solen hela dagen + att vi öppnade bubblet 10.30 och fortsatte på det spåret hela dagen ;)



Jag och
Nina på bussen


Picknick!


Marielle och Marie


Vi lekte lekar. Här: Vilka vann melodifestivalen respetive år 04-09? Vi hade alla rätt såklart ;)


Kubb!


Vi attackerades av gäss. Sen sprang det även förbi en snygging i rosa latexshorts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback