Fin Helg.

Helgen har varit superbra! I torsdags grillade vi och drack lite vin och sånt. I fredags åkte vi till Norra Grönby som ligger utanför Grönby, som ligger utanför Anderslöv, som ligger utanför Svedala, som ligger utanför Malmö. Oi! Där var vi på ett mycket trevligt födelsedagsfirande, åt goda tårtor och kakor och drack drinkar och shottade. I lördags slutade det med att jag, efter en del missförstånd, jobbade 11-16. Efter det tog vi oss hem till "svärföräldrarna" där vi grillade, drack gott och vissa badade i poolen (som var svinkall)! Igår åkte jag in till stan och fikade med ett par vänner. Alltså en finfin helg!

Idag råkade jag sova alldeles för länge vilket resulterat i att jag inte alls fått gjort så mycket som jag velat. Men det tar sig! Imorgon ska jag och Fia ut på vägarna och sen ska vi till Väla och Ikea. Jag vill också passa på att säga till fina
Nina att ha det SKETASKOJ imorgon kväll!! I wish I could be there! Nu blir det att plugga vidare. Senare ikväll ska jag titta på Tonårsliv och Project Runway och äta glass. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback