Byebye Norway

Just nu sitter jag med iPoden inkopplad i datorn och ska lägga över lite Beatles på den. Vi är snart påväg till Oslo med ett stopp i Kongsberg där mamma jobbar. I Oslo säger vi hejdå. Usch! Jag är glad att jag får träffa min bror iallafall en gång till innan de åker tillbaka till andra sidan världen. Iallafall - Beatles känns som ett slags soundtrack för denna resa på något sätt. Så jag vill lyssna på det på planet hem ikväll!

Jag är strax färdigpackad. En kopp kaffe och sen är vi på gång. I morse ringde min chef från Gina och berättade när jag ska jobba - det låter jättebra! Vissa veckor med i princip heltid och ett par veckor med lite mindre timmar. Igårkväll blev jag nästan färdig med mitt examensarbete också, det går bra nu!

Nu ska jag göra en kanna kaffe och skriva ut min flygbiljett, inte att förglömma. Ciao! (Ha deeeeeeeeeeeeeee på norsk)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback