Bio och hearing

Har precis varit på bio. Vi såg Änglar & Demoner och även om jag försökte att inte ha några förväntningar överhuvudtaget så blev dom nog lite för höga ändå - och därmed tyckte jag inte filmen var sådär suverän. Den var bra och otroligt spännande ett par gånger, men lite för mycket jag-har-sett-detta-förut-varning. Den sista halvtimmen trodde jag inte mindre än tre gånger att eftertexterna skulle börja rulla, haha. Jag vill varken risa eller rosa den helt enkelt!

Nu ska jag träna ett par gånger på min presentation jag ska hålla imorgon. Det är officiellt det sista jag gör i skolan. Jag ska presentera min rapport under 15 minuter och sen ska jag försvara den under ytterligare 15 minuter. Jag hoppas bara att jag inte får frågor som jag inte kan svara på. Men det är ju jag som skrivit rapporten så det borde väl gå bra! Jag är inte ett dugg nervös men jag hoppas jag blir lite nervös imorgon innan jag ska dit. Det är bra att ha lite pirr i magen för då gör jag mycket bättre ifrån mig.

Imorgon kväll blir det nog en välförtjänt öl, eller två. För då är jag klar med min utbildning. Haha, det är helt sjukt. Jag har inget kvar efter imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback