Helgsbravader

Igårkväll åkte vi in till stan och åt på Mento, enligt mig Helsingborgs bästa restaurang. Nu har jag kanske inte varit på alla restauranger i stan men av dom jag har provat! Jag åt en basilika risotto med smörstekt svamp och en marängsviss till efterrätt. Mums! När vi kom hem somnade vi direkt, gud vad trött jag var! På dagen hade jag packat upp 40 kartonger med varor, det tog mig över 6 timmar...

I morse gjorde jag pannkakor till frukost. Sen körde jag in till stan och hämtade Fia, vi packade in Nikki och barnvagnen i bilen (haha ja, den gick in!) och körde till Väla. Fia behövde göra ett par grejer så istället för att vänta tills mannen slutar jobba körde jag henne och sen hämtade han henne och då körde jag hem! Nu sitter jag här i soffan och tar det lugnt och äter lite godis. Ska måla naglarna och platta håret och sen tar vi tåget till stan. Ska hem till Fia och Mange och äta middag och dricka lite vin, mysigt!


Nu får jag sluta sitta här och sega! Ciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback