Konsert

Åh, vad kul och mysigt det var att se Lasse! Det var en akustisk konsert på ca 1½ timme. Underbart! Jag kunde sjunga med lite i några refränger, men nu får jag banne mig börja köpa hans skivor så att jag kan alla texter nästa gång jag ser honom :)

Nu sitter jag i sängen på mitt hotellrum med datorn. Ska strax släcka och sova, men mina underbart trevliga hotellgrannar i nr 317 här bredvid har smällt i dörren x antal gånger sen jag kom hit för typ en halvtimme sedan och när dom gör det så knakar det typ i hela våningen, spelat skum indisk musik, pratar väldigt högljutt och nu började jag precis känna röklukt så det förvånar mig inte om dom sitter och bolmar på rummet i detta 100% rökfria hotell. Well, jag är så trött att jag är trött igen (haha, där kom det! lite internskämt där..) så jag lär väl somna ändå. Alarmet är ställt - imorgon blir det hotellfrukost för hela slanten! Har jag sagt att jag fullkomligt älskar hotellfrukostar?

Sov gott! Godnatt (eller, godmorgon om man vill).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback