Update.

Usch vad jag är dålig på att blogga. Och nu orkar jag inte berätta om helgen för jag tänkte hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig. I fredags var jag ute med Nina iaf, bilder kommer! Och i lördags jobbade jag dubbelt upp (både på dagen och på natten). Veckan består av jobbjobbjobbjobb men på fredag är jag ledig och då kommer mamma! Vi ska åka till Entré som öppnar på torsdag och resten av helgen ska spenderas med henne <3 Förutom lördagsnatten då jag ska jobba...

Nu är jag inne i min femte vecka på GT, tiden har gått sjukt fort! Nästa vecka är det alltså näst sista veckan där, oooh, jag måste börja med min presentation snart!

Nej, nu ska jag springa genom duschen och sen sova - fy vad trött jag är! Ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback