Today

Har haft en väldigt givande dag på många sätt. Började med en rejäl sovmorgon vilket jag tyckte jag behövde och förtjänade. gick upp vid halv tolv och åt frukost, sen satte jag mig och skrev projektplan inför mitt examensarbete till halv tre ungefär. Vi ska redovisa projektplanerna på onsdag och jag känner mig hyfsat säker på min. Lite till som ska skrivas bara, det viktigaste att visa är väl hur man ska gå till väga när man ska skriva/göra sitt examensarbete och vilken tidsplan man har. Och såklart förklara vad man har för ämne. Vad jag ska göra är att starta en webbshop - mitt ämne är därmed Hur startar man en E-handel/webbshop? Där ska jag sälja mina smycken som jag gör själv, och jag tycker själv att jag har kommit på ett väldigt bra och kitchigt namn! Men det tänker jag inte berätta förrän jag har registrerat det som företagsnamn, jag vill väl inte att någon ska sno det för mig ;) Detta ska nog bli ett bra examensarbete!

När jag pluggat i några timmar åkte jag in till stan och gick hem till Fia och Nikki. Vi fikade (eh, som vanligt) och pratade skit. Väldigt givande, som sagt! Lillskiten blir större och större för varje dag och idag gjorde hon minst tre nya läten som Fia aldrig hade hört innan. Ett av dom skrattade vi åt så mycket att hon började gråta, haha. Hon blev nog rädd när vi satt där och tjöt.

Jag blev sen hämtad i den nya freeeesiga bilen och vi åkte till Familia där vi fyllde på förrådet med kattmat och kattsand, syndade lite genom att äta på McDonald's och sen in på Maxi och storhandla. Nu är jag hemma och ska fortsätta lite med projektplanen innan jag slänger mig i soffan med denna skönheten och tittar på några avsnitt Grey's Anatomy som jag har kvar. Snacka om att ligga efter, jag hade typ 8 avsnitt att titta ikapp!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ska det heta Aslogs smycken? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback