Presentation och jobb.

Idag var vi i skolan och presenterade våra projektplaner. Det gick ju svinbra, jag trodde det skulle vara mer seriöst och hade förberett värsta PowerPointen, men insåg snabbt att vi var fem tjejer som skulle sitta runt ett bord och snacka lite ungefär. Well, fine by me (haha, jag tänker bara Ross när jag hör den meningen. Trogna Friends-fans vet vad jag snackar om!?) så det gick som sagt jättebra. Denna dagen var mer till för att vi skulle ha lite synpunkter och hjälpa varandra med exjobben. Mitt var tydligen välgenomtänkt för jag fick nästan ingen hjälp på förbättring.

Sen körde jag mot Helsingborg i solskenet med musiken på hög volym i bilen, som för övrigt är så jäkla skön att köra! Som en leksaksbil, haha. Det tar nog ett tag innan jag vänjer mig vid automatare. Nu är jag hemma och har precis sökt ett till jobb. Det kommer bli mycket sånt den närmsta tiden kan jag lova. Jag ger mig inte förrän jag har ett jobb när jag tar examen! Och jag söker självklart bara jobb som jag verkligen vill ha. Jag tänker INTE binda mig med ett skitjobb där jag inte trivs, det gör jag bara inte. Sen spelar det ingen roll om det är bra betalt eller jag får jobbet utan ansträngning - jag vill ha ett jobb jag verkligen tycker om. Nej, som jag älskar,

I'm out! Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback