Mysfredag.

Åh vilken mysig dag jag har haft! I morse strax efter 5 (!) satte jag mig i bilen och körde in till stan för att hämta mamma som kom med bussen från Oslo. Körde hem till oss och gick och la mig igen, och kvällen innan hade jag bäddat soffan till mamma så att mamma också kunde gå och lägga sig igen (med erfarenhet av att åka nattbussen vet jag att man sover sådär bra). Vi sov några timmar sen gick jag upp vid halv tio, körde in till bilhandlaren ett "ärende" (jag vill ha tillbaka vår bil nu, inte köra runt i en lånad Kia kombi...) och sen tillbaka hem också åt vi frukost. Sen gjorde vi oss klara och körde till Malmö och det nya köpcentrat Entré, det var jättefint och stort! Där gick vi och strosade i ca fyra timmar innan vi körde hemåt igen vid halv sex. När vi kom hem lagade vi mat och tittade på Let's Dance. Mys <3

Det blev lite shopping som jag tänkte fota och visa imorgon. Just nu är jag så trött att ögonen går i kors. Väntar bara på att några album som jag... "köpt" ska bli klara sen ska jag sova. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sanna

E dar nagra roliga affarer pa de nya kopcentret? E de stort? puss&kram

Postat av: Mamma

Å så mysigt vi hade! Vi åker dit nästa gång jag kommer också tror jag!

2009-03-25 @ 18:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback