Jobb och plugg.

I måndags åkte mamma tillbaka till Norge och efter att jag sagt hejdå till henne gick jag hem till Fia ett tag. Sen dess har det bara varit plugg och jobb, därför har jag inte direkt orkat blogga. Tror även jag har 10 avsnitt av serierna jag tittar på att hinna ikapp, men det har inte blivit tid till det. Men imorgon ska jag till skolan och bli coachad inför examensarbetet, efter det borde det inte vara så mycket att göra i skolväg. Eller, det beror ju på vad kontentan blir av coachingen! Sen är det fredag och sen är det helg. och efter helgen har jag min sista vecka på GT. Sen är det examensarbete i flera veckor, och när det är över är det över. Skolan är slut. vad ska jag då luta mig tillbaka på? Ge mig ett jobb, någon. Nu.

Jag träffade en gammal kompis idag vilket var jätteroligt! Vi bytte nummer och nu hoppas jag verkligen vi kan träffas snart och prata gamla minnen, woho! Alltid skoj sånt där. Nej, nu ska jag fila lite på en resultatbudget (yay) och sen titta lite på dom där serierna. Ciaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback