Hultan!!

På Hultsfred leker livet. I några dagar får man glömma allt som heter förpliktelser, ansvar, jobb och tråk. Här får man göra vad som faller en in, ha barnasinnet kvar och lyssna på underbar musik under tiden! Jag har haft så jä*la roligt här - jag vill inte åka hem! Under festivalen har jag bland annat...



Kollat konserter i sommarvärmen...



Kollat konserter i solnedgången...



Kollat konserter på natten...



Fördrivit tiden i tältet...



Förfestat i tältet...



Blandat "goda" drinkar i tältet...



Sovit (okej, inte mycket) i tältet...



Förberett tältet på ösregn...



Förberett fötterna på ösregn (så går det när man bara packat ner Converse i väskan!)



Förberett hela mig på ösregn (ja, har man inte heller med sig en jacka så...)



Träffat underliga människor...



Träffat underbara människor...



... och haft det helt jävla UNDERBART roligt!




(ps. vill bara påpeka att detta är en tävling anordnad av
Kenza där man kan vinna biljetter till Hultsfredsfestivalen. Så ni inte tror jag har gått och tappat förståendet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback