En sötlista såhär på kvällningen.

Du som liten
1. Vad hette din första bästa vän? Jag får nog säga Petra, hon är den första bästisen jag kan minnas iallafall.
2. Vad hette din första kärlek? Robin. Han hade blonda lockar, glasögon och snor i näsan. Vi gick i första klass.
3. Vilken var din favorit rätt? När jag var riktigt liten - eggagegga! Sen kan jag inte bestämma mig för vad jag gillade mest från den tiden jag faktiskt kommer ihåg. Pannkakor?
4. Vilken var din favorit färg? Grön!
5. Vart bodde du? Tills jag var 8 bodde jag i ett radhus i norra delarna av Helsingborg. Sen flyttade vi till ett jättemysigt hus där vi bodde till jag var 12. Åh, vad jag älskade det huset och vad ledsen jag var när vi skulle flytta...
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? Oj! Ingen aning... När jag fick min kanin Toffe på min 10-årsdag kanske :)
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? Inget jag kan minnas såhär...
8. Ville du bli när du blev stor? Tandläkare - så att jag kunde bli en riktigt snäll en som alla barn tyckte om ;)
9. Vilket godis tyckte du bäst om? Sånt där som smällde så det nästan gjorde ont på tungan! Och geléråttor, eller jag gillade kanske inte det egentligen men jag suktade efter den där kilotunga råttan på JamJam på Kullagatan för den såg så god ut, haha.

Nu
1. Vad heter din bästa vän? Jag och Fisen har hittat tillbaka till varandra igen, vi har varit vänner i över 12 år nu, inte så illa pinkat va?
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? Andreas :) Men det är inte ofta han får höra det, ibland kan man tro att han döptes till Andy.
3. Vilken är din favorit rätt? Nejnejnej. Det går inte att välja en. Jag älskar mat och matlagning alldeles för mycket!
4. Vilken är din favorit färg? Just nu gillar jag mest jordnära färger - brunt, beige, svart, grått. Tråkigt ja, men schnyggt!
5. Vart bor du nu? I Mörarp, två mil utanför Helsingborg.
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? Alla underbara människor jag fått turen att lära känna i mitt liv.
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? Att livet är så orättvist att det måste tas från några av de finaste människorna jag visste.
8. Vad vill du bli? Lycklig, gammal och älskad. Om jag sen jobbar som butikschef i en fin butik under tiden är ett + i kanten!
9. Vilket godis tycker du bäst om? Surt och choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback