Ellinor och Erling?

Det har ju varit så himla mycket bebisfödande i min närhet den senaste tiden, nu senast i fredags ploppade en liten Mio ut :) Och idag fick vi inbjudan till dop, så mysigt! Detta gjorde att jag satt och tittade på webbisar på Helsingborgs Lasaretts hemsida, och därifrån hittade jag till en hemsida med typ alla svenska namn som finns. Där fanns en funktion där man kunde fylla i mammans och pappans namn, och därefter få fram vad ens flicka eller pojke borde heta. Om jag hade skaffat barn idag vill denna hemsidan tydligen då att jag ska döpa

en flicka till Ellinor
och
en pojke till Erling

Det tyckte jag var sjukt kul! Inte alls vad jag hade valt dock, haha. Gå in och testa själv!

Jag testade även vad Nikki enligt denna hemsidan skulle hetat - Elena blev det. Mio skulle enligt sidan egentligen heta Felix, och lyssna på detta då: Alicia skulle hetat ALFHILD! (Är det ens ett namn!?) Ja som sagt, det är några som fått barn den senaste tiden!

Nu ska jag sova! Nattinatti.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vill bara meddela att du eller Kristin skulle ha hetat Jelena och Andreas Julianus!!

2009-03-25 @ 18:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback