Det går bra nu

Idag var jag som sagt i Malmö på skolan och blev "coachad". Äh, jag fick lite hjälp av min lärare och vi satt och snackade om e-butiker, domännamn och resultatbudgetar i typ en halvtimme, mer var det inte! Åkte tillbaka till stan, köpte med mig lunch till Fia och var där ett litet tag. Sen blev jag hämtad för då var det dags att åka och testa bilar. Den vi köpte för tre veckor sen hade SÅ mycket fel, den har varit mer på lagning än vad vi har kört den, så nu har vi fått ett bra deal av försäljningschefen på bilfirman där vi köpte den. Vi provkörde fem bilar men det var bara en vi gillade, en silvrig Mercedes E200. Den hade till och med dvd för dom i baksätet, vem vill följa med på åktur?! Iallafall, det slutar nu med att vi får tillbaka pengar för att vi byter till denna bilen (som egentligen kostar mer än vad den vi köpte från början gjorde, haha, fråga mig inte hur detta gick till). OCH idag fick jag deklarationsuppgifterna, precis som alla andra, och det blev en bra slant i år också, haha. Nu blir jag iochförsig arbetslös om typ två månader men just i denna sekunden känns allt väldigt bra!

Och av någon konstig anledning har min galna sambo fått för sig att han vill att jag ska få en fin väska - alltså en FIN väska. Så imorgon är det jag som skuttar in på Spirit och Zebra på lunchen och kollar utbudet! Gud, jag glömde bort hur trött jag är, nu måste jag in i duschen och sen gå och lägga mig.

Förresten, jag har nog kommit på vad jag vill göra för tatuering nu. Har hela tiden vetat att jag vill ha en text från en Beatles-låt ganska högt upp på ryggen, men inte exakt vad. Vad sägs om textraden "Jai Guru Deva Om"? I love it, jag tror det blir det!

CIAO!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej sötnos! Den bilden är minsann tagen hos oss i Notodden!

2009-03-27 @ 17:38:15
Postat av: Kristin

Herregud, typ vad jag har tänkt mig... kanske en del för att jag o Stu valde Across the Universe för Hannas begravning. Vart tänker du ha den, om så på ryggen långt uppe? Jag tänkte mig på armen nånstans... ganska snart. Jag älskar dig! Puss

2009-03-28 @ 04:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback