Midsommar och sånt.

Skönt det har varit med långhelg! I fredags åkte vi hem till Fias mamma och hennes man och firade midsommar. Vi var ca 20 stycken, mysigt! Däremot var vädret inte på vår sida så det blev varken kubb eller någon dans.

Igår var jag sjukt seg och satt i myskläder till typ 17. Sen hoppade jag in i duschen, klädde på mig och vi åkte in till stan och såg bakisbio. Vad såg vi?
Baksmällan såklart ;) Jag hade sjukt höga förväntningar och därför var den nog inte lika bra som jag trodde den skulle vara. Slutet var dock bäst. Som jag skrattade! Jag har nog aldrig suttit kvar så länge efter att eftertexterna börjat rulla på en film, förutom på Mama Mia - när de dansar och sjunger i slutet. Loveit <3

Dagen har varit i samma stil. Slapp. Lugn. Mysig. Nu ska jag laga mat, det blir mycket avancerad söndagsmiddag. Korvus mit brödus. Detdu!




Puss!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! Ar hemma nu sa vi kan ju ta en fika eller natt nan dag, jobbar bara onsdag och sondag nasta vecka sa sag till de nar de passar dig :) puss&kram

Postat av: Mamma

Puss på dig sötus!

2009-06-22 @ 18:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback